Τι είναι το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής;
Το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής είναι ένα ηλεκτρονικό έγγραφο που καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τη διακίνηση αγαθών από μία τοποθεσία σε μία άλλη. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά χειρόγραφα δελτία, εκδίδεται και διαβιβάζεται ψηφιακά, προσφέροντας υψηλά επίπεδα ασφάλειας και ακρίβειας. Το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τις κανονιστικές διατάξεις της ΑΑΔΕ, επιτρέποντας, παράλληλα, την άμεση ενημέρωση της πλατφόρμας myDATA. Ιδανικό για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους.
Πλεονεκτήματα Ψηφιακής Διαχείρισης
-
Συμμόρφωση με την πλατφόρμα myDATA
Διασφαλίζει την άμεση διαβίβαση των δεδομένων στην πλατφόρμα myDATA. Αυτό επιτρέπει στην επιχείρησή σας να παραμένει πάντα ενημερωμένη και συμμορφωμένη με τις ρυθμιστικές απαιτήσεις.
-
Ασφάλεια Δεδομένων
Η χρήση ψηφιακών δελτίων αποστολής μειώνει δραστικά τον κίνδυνο σφαλμάτων, που απαντώνται με τα χειρόγραφα έγγραφα. Όλες οι πληροφορίες είναι ασφαλώς αποθηκευμένες και προσβάσιμες σε πραγματικό χρόνο.
-
Εξοικονόμηση Κόστους & Πόρων
Η χρήση ψηφιακών παραστατικών εξαλείφει το κόστος εκτύπωσης, αποθήκευσης (αρχειοθέτησης και φύλαξης) και μεταφοράς των εγγράφων. Παράλληλα, μειώνει το διοικητικό φορτίο, επιτρέποντας στο προσωπικό να επικεντρωθεί σε άλλες δραστηριότητες.
-
Αύξηση Αποδοτικότητας
Με την αυτόματη δημιουργία και αποστολή δελτίων αποστολής, οι επιχειρήσεις εξοικονομούν χρόνο και πόρους, αυξάνοντας την αποδοτικότητα των καθημερινών διαδικασιών. Παράλληλα, προσφέρεται η δυνατότητα πρόσκλησης των ληπτών για επισκόπηση του παραστατικού μέσα από το περιβάλλον του Epsilon Digital.
Πώς Λειτουργεί η Υπηρεσία Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής
Η διαδικασία είναι απλή και πλήρως ψηφιακή:
-
Δημιουργία & Διαβίβαση
Το Ψηφιακό Δελτίο δημιουργείται αυτόματα πριν την έναρξη της αποστολής και διαβιβάζεται στην πλατφόρμα myDATA σε πραγματικό χρόνο, χωρίς την ανάγκη εκτύπωσης ή διαχείρισης έντυπων εγγράφων.
-
Μοναδικός Αριθμός Αναφοράς (Μ.Α.Ρ.Κ.) και QR Code
Κάθε Δελτίο Αποστολής συνοδεύεται από ένα μοναδικό αριθμό και QR code, το οποίο επιτρέπει την άμεση πρόσβαση στα δεδομένα κατά τη διάρκεια της αποστολής.
-
Ενημέρωση Παραλήπτη
Καθώς τα δεδομένα διαβιβάζονται σε πραγματικό χρόνο, ο παραλήπτης ενημερώνεται αυτόματα για την έναρξη της αποστολής, βελτιώνοντας την επικοινωνία και τη διαφάνεια στη διαδικασία παράδοσης.
-
Συμβατότητα με ERP και Λύσεις Λογισμικού
Η υπηρεσία ενσωματώνεται σε οποιοδήποτε ERP ή εμπορικό πρόγραμμα, χωρίς να απαιτούνται σημαντικές αλλαγές στα υφιστάμενα συστήματα της επιχείρησής σας.
Γιατί να Επιλέξετε το Epsilon Digital;
Η υιοθέτηση της λύσης Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής από τη λύση Epsilon Digital αποτελεί το κλειδί για τη βελτίωση της διαχείρισης αποστολών και της συμμόρφωσης με τις σύγχρονες νομοθετικές απαιτήσεις. Με την ασφαλή και αποδοτική ηλεκτρονική διαχείριση των παραστατικών, η επιχείρησή σας εξοικονομεί χρόνο και πόρους, ενώ, παράλληλα, μειώνει το περιθώριο σφαλμάτων, διασφαλίζοντας απόλυτη διαφάνεια.
Το Epsilon Digital προσφέρει προηγμένα χαρακτηριστικά για τη διαχείριση Ψηφιακών Δελτίων Αποστολής:
-
Συνεχής Συμμόρφωση με τη Νομοθεσία
Παρακολουθούμε τις νομοθετικές εξελίξεις και ενημερώνουμε τις υπηρεσίες μας, ώστε να διασφαλίζουμε την πλήρη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της Α.Α.Δ.Ε.
-
Ασφάλεια & Διαθεσιμότητα
Όλες οι πληροφορίες αποθηκεύονται με ασφάλεια σε υποδομές cloud, εξασφαλίζοντας σταθερότητα και προσβασιμότητα από οπουδήποτε.
-
Εύκολη Ενσωμάτωση & Χρήση
Δεν απαιτούνται πολύπλοκες τεχνικές γνώσεις, καθώς όλη η διαδικασία υλοποιείται με ταχύτητα και ευκολία.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά και Επεκτασιμότητα
Το Epsilon Digital υποστηρίζει υψηλές επιδόσεις και επεκτασιμότητα, με δυνατότητα διαχείρισης μεγάλου όγκου δεδομένων και συναλλαγών. Οι υπηρεσίες μας φιλοξενούνται σε αξιόπιστο περιβάλλον cloud, παρέχοντας σταθερή λειτουργία και δυνατότητα εύκολης κλιμάκωσης, καθώς οι ανάγκες της επιχείρησης αναπτύσσονται.
Συνοπτική Επισκόπηση για το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής
Η ψηφιακή διαχείριση παραστατικών διακίνησης γίνεται υποχρεωτική για όλες τις επιχειρήσεις. Η υποχρέωση περιλαμβάνει την ηλεκτρονική διαβίβαση παραστατικών χωρίς αξία (π.χ., δελτία αποστολής) και μεικτών παραστατικών διακίνησης και αξίας (π.χ., τιμολόγια δελτίων αποστολής).
Οι χειρόγραφες διαδικασίες καταργούνται, βάσει των προθεσμιών που ορίζονται από την ΑΑΔΕ. Οι αποφάσεις Α1122 και Α1123 περιλαμβάνουν τα εξής:
-
Από 1/12/24, καταργούνται οι απαλλαγές για λατομικά προϊόντα και αδρανή υλικά
-
Από 1/4/25, καταργούνται πλήρως οι απαλλαγές για όλα τα παραστατικά διακίνησης
-
Για συγκεκριμένες επιχειρήσεις, η υποχρέωση ξεκινά από 1/12/2024, ενώ από 1/4/2025, ισχύει καθολικά για όλες τις επιχειρήσεις
-
Οι δημόσιοι φορείς υποχρεούνται σε συμμόρφωση από 1/1/26
Μετά την 1/4/25, εισάγεται η δεύτερη φάση εφαρμογής, η οποία περιλαμβάνει αυξημένες απαιτήσεις παρακολούθησης, καταγραφή αποκλίσεων και πρόσθετες υποχρεώσεις για επιχειρήσεις που εμπλέκονται σε ενδοκοινοτικές ή διεθνείς εισαγωγές.